5 Ekim 2013 Cumartesi

SANAT ETKİNLİĞİ: SİM VE YAPIŞTIRICI

Bu aralar pek bir huzursuz minik kuşum, sanırım ikinci arka dişler çıkıyor, aktivitelerimizi önce çok seviyor en son bir ağlama tutuyor, zorlamıyorum o yüzden bir şeye. O istediği zaman geliyor yanıma ve istediği zaman bitiriyor. Bazen gereksiz uzatıyor ama bir şey demiyorum, ne de olsa onun oyalanması için, nasıl dilerse öyle olsun. Arkadaşımın kızıyla yaptığı çok güzel bir çalışma. Ege sim dökme kısmını çok sevdi.
Mantık basit. Gerekli olanlar: sim, stick yapıştırıcı ve A4 kağıdı. Kağıda stick yapıştırıcıyla  herhangi bir şekil çizin, sonra simi miniğe verin ve kağıda dökmesini sağlayın sonra kağıttaki simi başka bir kağıda dökün. Çizdiğiniz şekil çıkıyor ortaya.
Biz basit şeyler çizdik şimdilik. Benim yapıştırıcım fazla büyüktü pek rahat çizemedim.
Ama daha ufak olanı alıp, hayvan resimleri denemek istiyorum. Kolay gelsin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder