23 Ekim 2013 Çarşamba

HAFTANIN TEMASI: ORMAN HAYVANLARI-ASLANA PONPONLA SAÇ YAPMA

Merhabalar herkese, hafta temamızı pazartesi vermemiz gerekirken, hep çarşambaya sarkıyoruz, hep bir şey engel oluyor, ama düzene girecek yakında. Bu haftamızın teması: orman hayvanları. Ege ponpon olayını çok seviyor, daha önce de bahsetmiştim. Ben de bundan ötürü aktivitelerimizde sıkça yer vermeye çalışıyorum. Bu sefer tatlı bir aslana yele yaptık:) Konu orman hayvanları olunca ormanımızın kralı aslanla başlayalım dedik. Aslan görselini kendim çizdim, bu işi çok sevmeye başladım, görsellerin yalın halini de yayınlamaya çalışıyorum, belki hoşunuza gider çıktı almak istersiniz diye:)
Yuvarlak olan kısımlara ponpon konulacak elbette, Egecik yine gelişigüzel koyuyor, tabii yine müdahale edilmiyor, gösteriyorum sadece, arada söylüyorum da nasıl yapılacağını, sonra Ege'ye bırakıyorum, kafasına göre yapıyor, çok komik oluyor böyle:)Eğleniyoruz ikimiz de:)
Bu aslanımızın Ege tarafından bitirilmiş hali:)
Bu olması gereken hali, ama bence Ege'nin sürrealist çalışması daha başarılı:)
Bu da yazdırmak isteyenler için yalın hali



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder