24 Ekim 2013 Perşembe

KUMBARA YAPMA VE PARA ATMA

Bu bizim kumbaramız oldu, bozuk para kumbaraya atma çok güzel bir ince kas aktivitesi, Montessori eğitimine de uygun bir çalışma. Gerçek kumbara alıp da yapabilirsiniz çalışmayı, ben evdeki malzemleri değerlendirmek istedim ve bir de boşa para vermek istemedim. Boşalan bir bitki çayı kutusuna minicik bir delik açtım makasla(Ne tembelim reklamları bile gizlememişim), sonra Süt kutusunun kapağını söküp yıkadım bir güzel, ve deliğin olduğu bölgeye yapıştırdım, gayet iyi oldu:)
Sonra bozuk paralarımızı döktük ortaya ve bal böceği başladı paraları atmaya, baya zevk aldı, bu çalışmada kesinlikle çocukların yanında olmalıyız her tehlikeye karşın.
Nasıl çalışıyor elleri, darphanede mi çalışacak ne?:))
Sevgilerimizle, esen kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder