26 Ekim 2013 Cumartesi

SANAT ETKİNLİĞİ: PARMAK BOYASIYLA ZÜRAFAYI BOYAMA

Herkese merhaba, haftamızın temasıyla devam ediyoruz. Bu sefer çok şirin bir zürafaya benek yaptık parmak boyasıyla:)Ege'nin parmak boyasıyla arası pek iyi değil, yani fırçayla boyayınca sorun olmuyor, ama parmakları değince ağlamaya başlıyor. Tabii bu durumu oyun grubumuzdaki öğretmeni çözdü, parmağını tek tek batırıp resim yaptılar beraber, biraz mızmızlansa da ağlamadı Ege ve alıştı, evde de ben denedim dün akşam, elini batırıp yaptırtım, inanamıyorum Ege elimi bıraktı ve kendi parmaklarını daldırıp yaptı, çok sevindim tabii. Resimden, daha doğrusu sanattan zevk alması önemli bir şey, ilerde ince bir estetik anlayışının olması için önemli bu dönemler:)
İlk resim zürafamızın yalın haliydi, çıktı almak isteyenler için, bu resimde de birlikte yapıyoruz, Ege'nin parmakları sevdi bu işi:)
Alışma evreleri:)
Ve kendi kendine yapmaya başlıyor:)
İşte bu da sanat eserimiz, babası görsün diye kitaplığın üstüne astık:) Çok zevk aldı yaparken minik Picassom:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder