21 Ekim 2013 Pazartesi

KAHVALTI SAATİ: DUYGU İFADELERİMİZ

Merhabalar herkese, güzel bir bayramı daha geride bıraktık, misafir ağırladık, yeri geldi konuk olduk, gezdik dolaştık ve bol bol babamızla vakit geçirdik. Velhasıl sözün özü; bu bayram bize yaradı:)) Fırsattan istifade çok güzel kahvaltı sofraları hazırladım; gözlemeler, krepler, omletler. Tabii Ege'nin kahvaltı tabakları da bir o kadar özenliydi, işte bu duygu ifadeleri krepleri de bayram kahvaltısının mirasları:) Ege çok şaşırdı, yüz olduğunu anladı, ama ifadelerine bir anlam veremedi, zaten ziyadesiyle aç olan oğlum bir güzel karnını doyurdu. Bundan sonra kahvaltı ve öğün tabaklarımı paylaşmak istiyorum, size güzel annelerimize bir fikir olursa ne mutlu bana. Blogumuzun kuruluş amaçlarından biri de bu zaten: Çok kişiye ulaşmak ve fikir vermek.
Ben en çok sinirli olanı beğendim, kaşları belli olmuyor ama çatık:)
Ve talan:)) Kahvaltı tabağının hazin sonu, 2 krep tam bitmiş, bir krep kalmış, öbür krep yarım yamalak yenmiş,1-2 tane de zeytin ve salatalık dilimi kalmış, seni bücür seni:))Herkese güzel haftalar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder