1 Ekim 2013 Salı

MONTESSORİ TRANSFER AKTİVİTESİ: FASÜLYE AKTARMA

Haftanın temaları yanında Montessori aktivitelerine de yer vermek gerektiğini düşünüyorum ki, ben bu aktivitelere bayılıyorum. Dökmeli saçmalı günlük yaşamda işe yarayacak aktiviteleri çok yapıyoruz Ege'yle. İkimiz de keyif alıyoruz, dağıtma kısmında ben de epey mıncıklıyorum, acayip rahatlatıyor. Katı transfer çalışması bu, ben genelde gerçek nesneleri kullanmayı seviyorum, o yüzden fasülyeyi seçtim konu mankeni olarak:)) Ege önce elle aktardı tabii yukarıda görüldüğü gibi.
Sonra kaşıkla denedi , döküp saçıldıysa da kesinlikle çok başarılıydı. Devam oğlum:))
Sonra kaptan kaba denedi, ben ilk gösteriyorum bir şey söylemeden. Bıcırık da hemen görevi devr alıyor. Bizimki tam görev  adamı canım:))
Ve annenin " Ege azıcık yana kay da ben de oynayayım" dediği an mıncıklama ve dağıtmaca hehe:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder