5 Ekim 2013 Cumartesi

EVA SÜNGERDEN OTOYOL YAPIMI

Herkese merhaba, bir rehavet var bu aralar üstümde hayırdır inşallah, iyiye yoralım der büyüklerimiz biz de öyle yapalım. Güzel şeylerden bahsedelim. Bu Ege'nin otoyolu, arkadaşımın dediği gibi yakında duvarlara bile otoyol yapacağım ben:)))Ege çok seviyor arabaları hatta gece arabalarıyla uykuya dalıyor:) Ve mutfakta yanımda durmaya da bayılıyor. Malumunuz mutfaktaki her etkinliğe dahil edemiyoruz çocuğu. Yemek karıştırmak, bulaşık makinesini boşaltmak vs gibi işlerde Ege yardım ediyor bana, bazen minik süpürgeyle tozları aldığı da oluyor:))) Ama dedim ya her iş uygun olmuyor. Yemeklik malzeme için sebze doğrarken veya tezgahı silerken rahat bir şeylerle oyalansın istiyorum.Çoğu zaman plastik dolabını boşaltıyor ve tekrar yerleştiriyor, kesinlikle çok güzel bir aktivite. Asla karışmıyor ve müdahale etmiyorum. Ama bazen huzursuz oluyor özellikle diş döneminde ki yine öyle bir dönemdeyiz, ve de böyle şeyler kurtarıcı oluyor.
Benim minik mutfakta en uygun yer buzdolabı, ha bir de yakın zamanda bulaşık makinesine bir girişimimiz olacak. Şimdilik buzdolabıyla idare ediyoruz. Dolabın üstündeki eva süngeri. Ben ilk defa kullandım, daha doğrusu adını da düne kadar ilk defa duydum. Arkadaşım bahsetti bu süngerden , yapışkanı da zararsız, hemencecik çıkıyor ve zarar vermiyor yapıştığı yere. Ben fırsat bu fırsat dedim ve aklımdakini uygulama için hemen tuttum kırtasiyenin yolunu. Tabii yapışkanlı eva bulamadım, yapışkansız olanı da var. En son ucuzluk pazarında buldum, daha neler neler vardı üstelik kırtasiyelerden bile ucuzdu. 
Ve hemen eve gelip Ege'yi uyuttum, hemen yapıverdim, çok eğlenceliydi ve 2 dakikamı aldı. Zaten şablondan da anlaşılacağı üzere çok basit bir yol, ağaç ve ev var. Hepsi bu yani. Üstteki turuncu araba da yapışkansız eva kullanıldı ve magnete yapıştırıldı. Rahat hareket ettirsin diye öyle yaptım arabayı.
Şimdilik epey hevesli bizimki, bakalım ilerleyen günler ne göstereck.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder