13 Ekim 2013 Pazar

İNCE KAS ÇALIŞMALARI: KOYUNA PON PON YAPIŞTIRMACA

Bu nasıl bir çalışma, hemen anlatayım çalışma bizim orijinal çalışmamız değil. Yabancı bir blogda gördüm ve temamız çiftlik olduğu için hemen kolları sıvadım, lazım olan her şey evde vardı. Yapışkanlı asetat, asetat kalemi , bant ve renkli ponponlar. Beyaz ponponla da yapılabilir, ama benim elimde renkli ponponlar vardı, üstelik biraz da yaratıcı olsun istedim:)) Yapışkanlı asetatın yapışkan olmayan kısmına bir koyun çizdim(gördüğünüz gibi çok basit bir çizim herkes yapabilir.) ve cama yapışkanlı kısmı bana bakacak şekilde bantla yapıştırdım, sonra yapışkanın kağıdını çıkardım ve yapışkanı test ettim, değil ponponu beni bile yapıştırır, o kadar güçlü:))
Ege'nin koyunla ilk karşılaşması, hemen ponponları yapıştırmış bile, defalarca söküp tekrar yapıştırdı pek bir sevdi. Koyunu cici yaparken elin de yapıştı, çok sevdi bu yapışkan koyunu:)
Ben de çok sevdim zuzucanı:))
Balkabağı elindeki tüm ponponları bitirmiş bana bakıyor, başka ponpon yok ki tatlım:)
Zuzucan'ın son hali, pek bir renkli oldu, ellerine sağlık Ege:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder