4 Ekim 2013 Cuma

OYUN KUMU (MOON SAND)

Merhabalar, dökmeli saçmalı oyunları seven anne oğul ve kum maceramız. Hazırlaması 2 dakikanızı bile almaz, çocuklar çok eğleniyor, yalnız kesinlikle büyükçe bir örtü şart çünkü değdiği yerde nişasta gibi baya iz bırakıyor, ama yine de değer diye düşünüyorum. Öncelikle netten yaptığım araştırmadaki tarifler 8 bardak una, 1 bardak bebe yağı şeklindeydi. Ben bebe yağı kullanmadım, evde olmadığı için. Mısır özü yağı kullandım. Ölçü olarak da; 4 su bardağı un ve 1/2 su bardağı yağ şeklinde yoğurdum. Bu tam bizim leğenimizin ölçüsüymüş, fazlası olmazmış İyi ki de öyle yapmışım. Ama daha geniş bir yerde oynatacaksanız 2 katı yapmakta fayda var.
Gerçekten kum gibi, üstelik son derece sağlıklı ve ekonomik, dünya para vermeye gerek yok. Alın işte mis gibi çocuk yutsa bile zarar vermez, o yüzden bence bebe yağı yerine normal yağ kullanın, hiç kimyasal içermez. İçiniz daha rahat olur. Etrafta bulunan birkaç oyuncağı da içine atıverin, bizimki araba hastası olduğundan ben minik vinci koydum içine birkaç da lego, sanki şantiyedeymiş gibi:)))
Ve bu da benim minik inşaat mühendisi, her yeri kum oldu üstü başını çıkardım sonra neyse ki ev kirlenmedi fazla hemencecik temizlendi.
Oy yerim seni sıkılmış bizim inşaat mühendisi kepçesini almış kaçıyor:)))Herkese mutlu günler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder