11 Ekim 2013 Cuma

KEŞİF: SENSORY TUB

Merhaba herkese, ilk sensory tubumuz değil bu, ama ilk komplike olanı, biliyorum aslında komplike bile değil, ama evde olan malzemelerden bu çıktı ortaya, umarım seneye daha detaylı çalışmalar yapacağız. Ege'nin biraz daha büyümesi lazım bu iş için. Temamız, çiftlik hayvanları olunca bir sensory tub şart dedim ve Ege'nin uyumasını fırsat bilerek yaptım duyusal havuzumuzu. Neticede eğlenceli bir oyun çıktı bize, çok güzel olması gerekmiyor, bizi eğlendirsin yeter.
Minik kapaklardan yemlik yaptık hayvanlara, ve tavşan, kuş stickerları yapıştırdık boş olan yerlere.

Burdan bakılınca çok da basit durmuyor, hayvan maketleri daha önceden ucuzluk pazarından alındı, eksikler var ama, tavuk ve ördekler nerede, üstelik kedi ve köpek de olmalıydı, ucuzluk pazarı işi ucuza getiriyor gerçekten:))
Ege yeni uyanıyor ve ilk defa karşılaşıyor, heyecanlı gözlerle bana bakıyor "yine mi?" der gibi, evet yine balkabağım yine çılgınlar gibi dağıtacağız ortalığı ve mıncıklayacağız hepsini, başlayabilirsin Ege:))
Çalışmalara başladık bile, ne eğlendi anlatamam. Tam 40 dakika kesintisiz oynadı be de karşısında kahkahalara boğuldum, her hayvanı göstererek sesini çıkarıyor turuncu çiçeğim benim:)
Hatta sonunda oyun bile oynadık, fasülyeler bir kaba, makarnalar öteki kaba gitti, çok eğlenceli kesinlikle öneririm. Minikler epey keyif alıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder