30 Ekim 2013 Çarşamba

İNCE KAS BECERİLERİ: GAZETE TOPU YAPIŞTIRMACA

Merhabalar, aslında yapmak istediğim kapıya bant yapıştırıp top atmaktı, pek çok blogta var, benimki öyle çok yukarıya atamaz ve bir de öyle çok güçlü bir bantım yok, gidip alacak durumda da değildim. Ben de yapışkanlı asetatımı koyun aktivitesindeki gibi yapışkanlı yüzü bana bakacak şeklinde cama yapıştırdım, baya büyük bir parça kullandım. Sonra gazete parçalarından toplar yaptık ve Ege atmaya başladı:)
Tabii Ege birkaç atmadan sonra bizzat gelip elleriyle yapıştırdı gazete toplarını, ee onların aktivitesi onlar yönlendirecek tabii:)
Çok eğlendi, oynadı, yapıştırdı, gülme krizlerine girdi:))Ne eğlence ama
Sonra yapıştırdıklarını tek tek sökmeye başladı ben görev adamı diye buna derim, kendi kendine farklı şeyler yaptı ve çok güzel yaptı.
Ne güzel de yırtıyor, balkabağı bu işi biliyor:)))
Son olarak kendini yapıştırmayı ihmal etmedi, çok güzel oynadı, dışarıda bizi görenler "Ne yapıyor bunlar?" demekten kendini alamadı:)))))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder