21 Ekim 2013 Pazartesi

KATI TRANSFER ÇALIŞMASI: MERCİMEĞİ YUMURTA KOLİSİNE AKTARMA

Maalesef  bayramda hiç aktivite yapamadık, babasıyla o kadar güzel vakit geçirdi ki, aktivite aklımıza bile gelmedi, onların oynamasından fırsat ben de yarım kalan işlerimi yaptım, buzdolabı ve portmantoyu mis gibi yaptım, Ege'nin küçük gelen kıyafetlerini ayıkladım, yani bir takım önemli sayılacak işleri yoluna koydum, çok iyi oldu. İşte bu sabah yaptığımız transfer çalışması. Bakliyat olayını seviyoruz zaten . Çıkardık mercimeklerimizi, tezgahta çöpe atılmayı unutulan yumurta kolisini de aldık, serdik aktivite örtümüzü. İşte her şey bu kadar basit.
40 dakika boyunca aralıksız oynadı, bazen elle koydu, bazen kaşıkla, hiç müdahele edilmedi.
Kaşıkla biraz zorlansak da başarabiliyoruz:)
Küçük adamım her geçen gün büyüyor mu yoksa bana mı öyle geliyor:)) Tüm annelere kolay gelsin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder