9 Ekim 2013 Çarşamba

KEŞİF: ÖRGÜ HAYVANLARI İNCELEME

Hafta temamızı pek sevdik, konu çiftlik hayvanları ne de olsa, Ege çok seviyor hayvanları, yakın zamanda bir çiftliğe götürmek istiyorum kendisini. Daha bugün pisi pisi sevdi:)) Sonra köpeklerini gezdiren amca, teyzelerin peşinden koşuldu "hav hav" diye diye. Ama kimse köpeğini sevdirmek istemedi:(( Sanırım zarar verileceğinden korkuyor insanlar, oysa Egecik sadece sevmek istemişti, sağlık olsun pisilerle idare ederiz biz.
Yukarıdaki oyuncakları Ege daha doğmadan örmüştüm. Ege yüzüne bile bakmaz diye düşünüyordum ama oğlum oyuncaklarını sevdi, hatta bu fotoğrafta olmayan mavi örgü filini bir aralar kucağından indirmezdi.
Bugün tekrar oynadık kendileriyle, bir bir dokunduk, hangi sesleri çıkarıyor , taklidini yaptı Ege. Sonra bir oyun bile oynadık. Ben ismini söyledim Egecik de hangisi olduğunu buldu ve anneye verdi.
İşte bizim çetemiz:)) Soldan sağa: inek, eşek, kaplumbağa, kuş ve köpek. Örmesi eğlenceli oluyor, herkese kolay gelsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder