17 Kasım 2013 Pazar

YENİ KİTAPLARIMIZ

Merhabalar, Ege'nin rahatsızlığı nedeniyle aktiviteye biraz ara verdik, çok şükür atlattı hastalığı sayılır bal böceği, kaldığımız yerden devam etmeye çok az kaldı:)) Bu aralara sayı bardaklarına takmış durumda, hangi sayını bardağını eline geçerse önce sayıyı söylüyor sonra da bardağı atıyor, kule yapıyor, yaptığım kuleleri deviriyor, en sevdiği oyuncağı oldu karton bardaklar:)Bir aktiviteden böyle güzel ve uzun soluklu oyunların çıkması mutlu ediyor beni de, oğlumu da. Neyse konumuza gelirsek eğer; bu yukarıdaki ciciler yeni alındı. Hakmar'da satılıyor bu kitaplar, tanesi de 2.95 TL , ben ve Ege çok beğendik.
Kimisi ucuz diye kalitesiz olduğunu düşünür ve almaz, ben öyle yapmıyorum, önce içeriğe ve dili kullanımına bakıyorum, mesela yukarıdaki Aliş-Maviş dizisinin dili çok sade ve cümleler çok kısa, dolayısıyla çocuklar çok rahat anlıyor, Ege bu seriden epey kelime ve ünlem öğrendi. Zaten yazarı Aziz Sivaslıoğlu, kendisi emekli, bir sınıf öğretmeni, Milliyet Kardeş dergisinin yayın yönetmenliğini yapmış ve Ya-pa'da editör olarak çalışan bu konuda son derece yeterli biri. İşte tüm bunlardan ötürü hiç düşünmeden aldım kitapları, aslında Maviş kitapları da vardı ama Ege nereye saklamış bulamadım bir türlü:))
Özellikle meslekler kitabı gayet başarılı, ama zıtlıklar  kitabı biraz daha büyük yaşa hitap ediyor sanırım. Kampanya hala devam ediyor, size yakın Hakmar'lardan bulabilirsiniz, esen kalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder