7 Kasım 2013 Perşembe

EĞLENCE: KAĞIT HAVLU RULOSUNDAN BOWLİNGE

Aslında tüm bloglarda atık malzemelerden yapılan bowling oyununu görmek mümkün, ben de böyle hazırlamak istedim şimdi hiç şişe, kutuyla uğraşacak halim yok(tembelim ben:)))) Kağıt havlularımın üstüne yapışkanlı evadan kestiğim rakamları yapıştırdım ve üst üste dizdim. Ege uyanınca çok sevindi. 
-Anne 1,3,5,6, dedi yavrum ya:)))
Uzun süre oynamadı sadece inceledi, dokunmadım hep bahsediyorum çocuğu yönlendirmem bu konuda, yaptıklarımı ona sunarım ve gösteririm hepsi bu.
Sonra minik basket topuyla devirmeye çalıştı, bir iki tane devirdi de, ama uzaktan atmak yerine gidip yakından attı alternatif yolları seven oğlum:)))
Hala deniyor balkabağım:))
Ve elinde topuyla poz verirken:) Seni seviyorum Egem:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder