27 Kasım 2013 Çarşamba

FEN ETKİNLİĞİ: BİBER İNCELEME

Merhabalar, biraz uzun bir ara vermek zorunda kaldık, geçen hafta güzel bir Diyarbakır gezimiz oldu, özellikle bana çok çok iyi geldi, çok güzel zaman geçirdik, çok güzel ağırlandık, 2 gün kalabildik sadece, ama bazen sevdiklerimizle geçirilen 2 saat bile yetiyormuş insana:))
Tabii bunun dışında kasım ayını neredeyse hep hasta geçirdik, kulak enfeksiyonu ve peşi sıra gelen gribal enfeksiyonla perişanız kaç haftadır, daha yeni yeni geldik kendimize. Çok şükür yine başladık koşmaya, oynamaya ve sormaya:))
Bahçemizde apartman görevlisi teyzemizin yetiştirdiği biber ve soğanları sevmeye gidiyorduk Ege'yle, tabii benim güzel oğlum hasta olunca, inemedik aşağıya, baktım biber biber diye ağlıyor, bahçedeki biberi aldım eve getirdim, biraz sevip götüreceğim derken, teyzemiz biberi bize verdi:)))) Egecik çok sevinçli tabii, balkondan eve alıp seviyoruz bir güzel:))
Biberleri yokluyor çalışkan Ege, bitki bilimci olacak herhalde:))
Ne kadar da tatlı insan yemeye bile kıyamaz, biz de ancak izliyoruz zaten:)) Herkese kolay gelsin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder