7 Kasım 2013 Perşembe

PORTATİF MİNİK TAHTAMIZ

Hafta teması sayılar olunca bir oyuncağımız tanıtayım istedim. Hakmar'dan almıştım 2 ay önce kadar, Ege'ye o zamanlar gezegenleri çiziyordum, acayip bir galaksi merakı var bizim Ege'nin, Mars, Satürn,Jüpiter, Dünya ve Neptünü çok iyi tanıyor ve isimlerini de biliyor, bu tahtaya günde 30 defa çizdirirdi bana . 
-Ne iyi yapmışım da almışım, derdim yine aynı şeyi söylüyorum. 4.95 gibi komik bir rakama satılıyordu, ara ara aynı ürünler geliyor yine aynı markete denk gelirseniz tavsiye ederim.
Bu aralar da hep sayıları çiziyoruz. Rakmlardan 1-2-4-5-6 ve 7 yi tanıyor, 3-9-10'da bocalıyor, önemli değil zaten öğrensin aman illa öğrenecek diye bir gayem yok, önceki yazımda da anlatmıştım, Ege'nin öğrendiklerini çoğu farkında olmadan spontan gelişiyor ben sadece yardımcı ve aracıyım hepsi bu.
Hatta hafta temalarımızın hepsini onun o haftaki merakı belirliyor, kendim planlamıyorum, böylesi çok daha iyi oluyor diye düşünüyorum mesela gezegenlere hala bu kadar düşkünken yakında gezegenleri işlemeyi düşünüyorum. Neyse konumuza gelirsek: Böyle üstten keçesi olan bir kalemi de var, hem yazıp hem de siliyorsunuz, çok pratik, yolculuklar da bile yanınıza alacağınız bir ürün bence.
Sayıları yazıp yazıp siliyoruz, önce kendi heveslenip siliyor sonra bana sildirtiyor:))
Sayıları söylerken:)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder