6 Kasım 2013 Çarşamba

EĞLENCE: KALEMLE KONFETİLERİ DAĞITMA

Bu oyunun ismini bulamadım bir türlü ne taksam diye düşündüm durdum, kovamıza, kağıttan konfetiler yapıp koydum ve kovanın içine kalem atıp konfetileri dağıttık, baya eğlenceli oluyor.
Ama tabiki birtakım önerilerim var, konfeti hazırlamak biraz sabır istiyor ki o bende pek yok:) Kağıtları minik parçalara kesip buruşturuyorsunuz, baya konfeti çıkıyor ama kovayı ağzına kadar doldurmalısınız ki kalemi uzaktan atınca konfetiler dağılsın.
Tabi çocuklar bu oyunla yetinmiyor, Ege gibi kendileri alıp atabilirler, sonra yine koyup tekrarlayabilirler, bunun    için biraz rahat olmalısınız.
Biz bir de kalemle hızlı karıştırıp konfetileri dağıttık, Ege bu versiyonuna çok güldü, çok eğlendi. Konfetileri atmadım kaç gündür çıkarıp çıkarıp oynuyoruz.
Başka bir oyunda konfetileri Ege'nin başından aşağıya boşaltıyorum, bunu da çok seviyor, yani konfeti deyip geçmeyi bir sürü oyun çıkıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder