1 Kasım 2013 Cuma

SANAT ETKİNLİĞİ: KURU YAPRAK BOYAMA VE KELEBEK YAPMA

Yine parmak boyası çalıştık bugün, biz bu işi çok sevmeye başladık, parmaklarımız yerine kulak temizleme çubuğunu kullandık, bunu da sevdi Ege.
Yaprakları Ege ile beraber parktan topladık,emeğimiz ve alın terimiz var yani:)
Sonra hızını alamayan oğlum, yaprakları bir kenara itip A4 kağıdını bir güzel boyadı:)
Sanatçı adamın hali bir başka canım, konsantrasyonunu seveyim senin ben annesinin kuzusu:)
Çocuğuna göre değişir tabii, ama ben boyama da Ege'ye önlük falan takmıyorum, ortalığı kirletmiyor zaten kirletse de bunu sorun yapacak bir anne değilim, yanımızda her an ıslak mendilimiz anında silince geçiyor, tek önlem masaya muşamba yapıştırdım, hem masa zarar görmüyor hem de çok rahat siliniyor.
Sonra da A4 kelebek çizdim ve kanat yerlerin pritt sürerek yapıştırdık, pritti Ege sürdü, ama ben de yardım ettiğim için fotoğraflayamadım, çok şeker bir kelebek oldu, ellerine sağlık balkabağım:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder