22 Nisan 2014 Salı

OYUN GRUBU 23 NİSAN ETKİNLİĞİMİZ

Oyun grubumuzun 23 Nisan etkinliği vardı bugün. Çocuklar çok eğlendiler, ben sadece bir bölümüne yetişebildim. Çocuklar annesiz gayet uyumlu olduklarından 2 saatlik süreyi oğlum öğretmenleri ve arkadaşlarıyla geçiriyor ki Ege için çok verimli geçtiğini tahmin edebiliyorum. Daha önce bir yazımda Yapa Bostancı'dan ne kadar memnun olduğumuzu yazmıştım sanırım. İleride bu güzel yuvamızla ilgili detaylı bir post gelecek. Şimdi biraz 23 Nisan etkinliğinden bahsedeyim. 
Bahçede oyuncaklarla ne güzel de oynuyorlar
Gün içersinde müzikle ve oyunlarla oynayan miniklere çok güzel bir masa hazırlamuştı.
Günün temasına uygun bir 23 Nisan pastası yapmış annelerimizden biri, rüzgar gülü var pastanın üstünde, çok şeker
Bu da miniklerimizin masasından bir görüntü

Böyle güzel etkinlikleri görünce çocuk olası geliyor insanın, keşke çocuk olsam, çocukları mutlu etmek ne kolay. Herkesin Egemenlik ve çocuk bayramını 1 gün önceden kutluyorum, çok daha çoşkulu bayramlar görmek dileğiyle...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder