14 Nisan 2014 Pazartesi

MATEMATİK ETKİNLİĞİ :FARKLI OLANI BULMA

Aslında bu yaş çocuklarının eline alabileceği nesnelerle aktivite yapılmasından yanayım, kağıt ve kalemle olay çok soyutlanıyor ve bana kalırsa işin eğlencesi kaçıyor. Bu yüzden aktivitelerimizde eline alabaileceği şeyler olmasına özen gösteriyorum. Yalnız şöyle bir durum var ki; kalem tutma, görseller üzerinde çizimler yapabilme beyindeki koordine merkezlerine katkıda bulunuyor. Mesela zaman zaman Ege'nin her iki eline kalemi verip bilateral  koordinasyonunu desteklemeye çalışıyorum. Yani bu vücut ve aynı zamanda beynin her iki tarafının çalışması anlamına geliyor. Konumuza dönecek olursak; bu tip aktivitelere de zaman zaman yer vermek gerekiyor.
Taşıtlardan farklı olanı bulup işaretliyor:)

Görsellerin üzerinde belli belirsiz çizikler Ege'ye ait:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder