8 Ocak 2016 Cuma

ATÖLYE SANAT VE ÇOCUK YOGASI ETKİNLİĞİ

Maltepe'de Atölye Sanat diye harika bir özel tiyatrodan bahsedeceğim bu postta. Tahminim okuyanların çoğu biliyordur, eğer duymadıysanız benden dinleyin ve kesinlikle ziyaret edin. Kurucuları Emin Olcay ve Hayat Olcay.
Emin Olcay Usta bir tiyatro ve sinema oyuncusu, Efsane dizi 7 Numara'nın Doktor Veli'si, Deli Yürek'in Yakup Efe'si ve Kurtlar Vadisi'nin Ömer Babası oluyor kendisi. Çarşı Pazar filminde de çapkın dede rolüyle seyirciyle buluşuyor. Sadece bunlar değil elbette yer aldığı pek çok dizi, oyun var. Eşi Hayat Olcay  da kendisi gibi usta bir oyuncu. Türk tiyatrosunu katkıları olmuş önemli sanatçılar. 


Ve işte bu iki sanatçının kurduğu güzel bir  mabed Atölye Sanat. Ben öyle her gittiğim yere karşı hemen ısınamayanlardanım. Gözüme çarpar ufak bir eksik, minicik bir ayrıntı ve o aidiyet duygusunu yaratamam kafamda. Ama Atölye Sanat'a adımımı  atar atmaz anladım ki bende yoğun bir sanat aşkı var, yoksa birden evimdeyim hissi oluşmaz insanda değil mi? Her detay öyle güzel düşünülmüş ki, ciddi bir çabanın ürünü olduğunu  anlıyorsunuz hemen. Ege'nin biraz daha büyümesini bekliyorum, Atölye Sanat'a o minicik eli değecek Ege'nin bir şekilde hissediyorum. Hafta sonları tiyatroya gitmek için  sabırsızlanan oğlumun böyle bir sanat yuvasında bulunmasını canı gönülden istiyorum gerçekten.
Tiyatro,drama, diksiyon,pantomim, kukla, keman, piyano, şan, ney, bağlama, gitar,tango, Latin dansları kısacası sanatla ilgili aklınıza gelecek tüm atölye çalışmaları mevcut. 

 Atölye Sanat için sayfalar dolusu yazı yazılabilir, ama kalemim o kadar güçlü değil. Ben sadece izlenimlerimi paylaşan sıradan bir blogger anneyim, gözümün gördükleri, kalemimin yazabileceği  ancak bunlar. Yolunuzun düşmesini beklemeyin , gidin derim. Kim bilir, belki siz benim göremediğim farklı güzellikler de görürsünüz.


Tabii benim yolum nasıl kesişti bu güzel yerle, onu kısaca anlatayım. Drama Öğretmenimizin dersi içinde Çocuk yogası dersi yaptık. Eğlenceli güzel bir çalışma oldu. Fırsat verdikleri için Dilara Öğretmen'e ve Emin&Hayat Olcay Atölye Sanat'a çok teşekkürler. Umarım tekrar yollarımız kesişir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder