10 Haziran 2013 Pazartesi

OYUN GRUBU MACERALARIMIZ


Geçenlerde Ege'yle bir oyun grubundaydık, Arkadaşım ve 21 aylık kızı Ceren'le birlikte katıldık. Playtime adında bir oyun grubu, Ege ve Ceren epey eğlendi, fakat ben ve arkadaşım oyun grubunun mantığını hiç beğenmedik ve bu yüzden de bir daha götürmeyi düşünmüyoruz. Çocuklar yaklaşık 1 saat serbest oynadılar kimi arabayla kimi oyuncak mutfakta zaman geçirdi, daha sonra biraz dans ettiler ve bahçeye çıkıp biraz da orada gelişigüzel oynadılar. Bu aylardaki çocukların bir plan dahilinde profesyonel kişilerin gözetimi altında ve ebevenylerin katılımıyla oynayıp zaman geçirmeleri gerekiyor ki bazı çocuklar çok küçük olmalarına rağmen ebeveynsizlerdi bunu hiç anlamadım ve başlarında çocuklara sürekli ne yapmaları gerektiğini  yüksek sesle söyleyen biri vardı: " o araba orada oynanaır, hayır bu buranın oyuncağı değil" gibi anlamsız ve çocukların anlamayacağı bir şekilde kuralsızca cümleler kullanıldı sürekli , oyun sırasında çocuklara aşırı müdahale ve yönlendirmeyi sevmeyen ben Ege için uygun bir yer olmadığına kanaat getirdim. Yine de Egecik eğlendi,
Ponponlarla dans eden oğlum
Bir ikiş fırça darbesinden sonra sıkılan Ege'nin annesi tarafından bitirilmiş boyaması
Bu oyuna bayıldı, en kısa zamanda almayı planlıyorum
arabalarını sürerken iletişim kurmayı da ihmal etmiyoruz
Bu cimcime de arkadaşımın şeker kızı Ceren Ege'yle 4-5 defa karşılaştılar, umarım iyi arkadaş olurlar, anneleri öyle çünkü
labirent oyununu da çok sevdi, oyuncaklar boldu keyfine diyecek yoktu
Tahta yapbozlar, geometrik şekiller, daha ne olsundu:))))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder