30 Haziran 2013 Pazar

BENEK YAPIŞTIRMACA


Merhabalar, Ege ile yazlıkta da aktivitelere devam ediyoruz. Bu aralar oyun hamuru ve çizimlerle uğraşıyoruz . Ege oyun hamurunu mıncıklamaya bayılıyor ve ben de bunu fırsat bilerek benek yapıştırmaca  çalışması yaptırıyorum. Bu resimdeki eşek, daha önce inek ve köpeğe de benek yapıştırdık maalesef fotoğrafını çekme fırsatı bulamadım en kısa zamanda fotoğrafını çekip eklemeyi düşünüyorum, zira bu aralar bu çalışmayı pek seviyor. Burada internetimiz yok ancak cumartesi pazar toplu yayın yapabiliyorum, internet olmadığı için Ege'ye görsel vs de bulamıyorum, dolayısıyla çizimleri kendim yapıyorum. Artık iyi kötü idare edeceğiz, İstanbul'a dönene kadar en azından. Siz internetten bu şekilde görseller indirebilirsiniz. Bunun haricinde ihtiyacınız olan tek şey oyun hamuru, yuvarlaklar yapıp birkaç deneme kendiniz yapıyorsunuz sonra da miniklerinize verip onların yapmasını izliyorsunuz.

18 aylık Ege yaparken çok keyif alıyor.Tavsiyem hemen harekete geçmeniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder