15 Nisan 2013 Pazartesi

MONOZEBRA KARTLARI

Merhabalar, maalesef bloğumu sık güncelleyemiyorum, minik adam çok izin vermiyor, uyuyunca da iş güç derken bir türlü zaman ayıramaz oldum sanal dünyaya:)
Bugün biraz monozebra kartlarından bahsetmek istiyorum. Bebeklerin  siyah ve beyaz renklere ne kadar ilgi duydukları uzmanlar tarafından çok vurgulanan bir konu, işte bu ihtiyacı karşılamak üzere açılmış monozebra.com. Sitede yukarıda gördüğünüz gibi siyah beyaz renkten oluşan hayvan kartları bulunmakta. Çiftlik hayvanları , orman hayvanları gibi kategorilere ayrılmış her katalogda 5-6 kart bulunuyor. Bebeklerimizin farkındalığı açısından çok güzel bir gelişim gereci olduğunu düşünüyorum. İşte bu yüzden de yukarıdaki monozebra kartlarını yaptım. Dokunarak, inceleyerek alma konusunda kılı kırk yardığım için kendim yaptım kartlarımı. Ucuzluk pazarlarında yapışkanlı renkli folyo kağıtları satılıyor, 1 adet beyaz, 1 adet de siyah folyo aldım, kırtasiyeden de 1 tane mukavva ve ortaya bu kartlar çıktı. Folyolar yapışkanlı olduğu için yapıştırıcıya ihtiyaç kalmıyor. Yapılacak şey basit: mukavvalar 20cm en ve boydan maket bıçağı yardımıyla kesilir, ardından folyolar yukarıdaki gibi kesilip yapıştırılır, şekilleri önce folyoların üzerine kalemle çizilirse daha kolay olur. Bu tarif yapmak isteyenler içindir, uğraşamam diyorsanız sitelerinden anında sipariş de verebilirsiniz. Herkese kolay gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder