27 Nisan 2013 Cumartesi

BANT YAPIŞTIRMACA


Merhabalar, tanıştırayım Ege ve çok sevdiği Eşeği. Aslında kas gelişimi için çok gerekli bir oyuncakmış, fakat Ege asla üzerine binmiyor, eşeğini cici yapıyor, seviyor. Bu yüzden ben de burun, göz gibi kavramları öğretmede kullandım, eşek sayesinde Ege vücudun bölümlerini epey erken öğrendi, amaç dışı kullanmış olduk ama ne yapalım, zira hala aynı durumdayız eşeğimize sarılıyor ama asla binmiyoruz.Eşek bu kadar çok seviliyorken, eğitici ve ince kasları geliştirici oyunlarımıza dahil ediyorum kendisini. Bu oyun ince kaslar için oldukça faydalı bir oyun, ben çift taraflı kalın bir bant kullandım kavraması daha iyi olsun diye. Ege gelip gidip bu bantları söküp eşeğin başka bir tarafına yapıştırıyor. Bazen eşeğin burnuna ya da gözüne yapıştırmasını istiyorum, böyle daha eğlenceli daha da eğitici bir oyun haline geliyor, Ege ve Zeynep tavsiye eder, hazırlaması sadece 1 dakika.
Eşeğe yakından bir bakış:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder