24 Nisan 2013 Çarşamba

EGE'NİN KİTAPLARI 1: ÜÇ KEDİ BİR DİLEK

Merhaba Ege'nin sevdiği kitaplardan birine yer vermek istedim bugün. İlk aldığımızda pek ilgilenmemişti, ama şimdilerde çok seviyor. "Piti piti" diyince anlıyorum kitabı istediğini, çok eğleniyoruz pisi pisilerin hikayesini okuyunca. Üç kedi bir dilek Sara Şahinkanat'ın bir kitabı, resimleme Ayşe İnan Alican'a ait. Çok başarılı bir öyküsü var, 3 kediciğin dostluk öyküsünü anlatıyor, resimleme de gayet güzel. Ege şu an 16 aylık 13 aylıktan beri çok seviyor kitabını, yani bu kitap çok erken de alınıp okunabilir. Sayfalarından bazılarını yayınlamak istedim, bilginiz olsun diye
Piti, Pati ve Pus üç kadim dosttur
Bir gece bilmiş Pus "Kayan yıldız görenin her dileği gerçekleşir" diyince, başlıyor zavallı piticiğin nöbeti. Gecelerce çatıda kayan bir yıldız bekliyor, ama nafile. Pati'yle Pus çare arıyorlar.
Yıldız bekleyen zavallı Piti
Ve son sayfa sonu anlatmayayım, görselleri bilginiz olsun diye ekledim, çok güzel bir konu, çok başarılı bir çocuk kitabı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder