11 Mayıs 2014 Pazar

YAPA ANNELER GÜNÜ KUTLAMASI

Oyun  grubumuzun Anneler günü kutlaması çok güzel ve bir o kadar anlamlıydı. Bu karede çocuklar anneleri için çok güzel bir şarkı söylüyorlar, benim balkabağı da katılmış aralarına, öğretmenine sıkı sıkı yapışmış yine, böylesi sevgiyi de yeni yeni görüyorum:))
 Kutlama Müdiremiz Evren Hanım'ın duygusal konuşmasıyla başlıyor, konuşma sonrası herkesin gözleri dolu dolu, zaten anneyiz , hassasız hele böyle bir günde. Çok değerli bir Müdiremiz var, her şeye vakıf, çok bilgili bir o kadar da şefkat dolu ve tüm konulara müdahil, bu konuda gerçekten çok şanslıyız, çünkü bir yerde birlik, beraberlik duyarlı yöneticilerle sağlanıyor. Öğretmenlerimiz d aynı şekilde anne şefkatine sahipler, ne mutlu buranın çocuklarına.
Yerlere mumlar koymuşlar, çok romantik 
Tüm annelere hediyeler hazırlanmış, anneler paketleri açarken yine gözler dolu dolu, çünkü beyaz tişörtlerimizde şahane el izleri kondurmuş çocuklarımız ve bir de bir o kadar duygusal mektupları var:(
Bu da benim hediyem ve mor çiçeğim
Balkabağımın mektubu:)
Ve sesi şahane bir annemizin müzik ziyafeti
Ve de yeryüzünün en masum ve en güzel çiçekleri, bu vesileyle tüm annelerin anneler gününü kutluyorum, uzun zamandır annemsiz kutladığım anneler gününe bir yenisini daha ekliyorum, farklı şehirlerde yaşıyoruz maalesef, beni üzen sadece anneler günü değil, 365 gün olan zamanın büyük bölümünü de onsuz geçiriyor olmam, güzel cümleler kurmak isterdim ama bu  duyguyu anlatacak kelimelerim yok benim, neyse bu ağlak konuları bir tarafa bırakalım. Uzakta olsak herkesin sağlıklı olması en büyük temennim, buradan annemin ve kayınvalidemin de anneler gününü kutluyorum, herkese güzel pazarlar...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder