8 Mayıs 2014 Perşembe

MUTFAK DENEYİNMLERİ: BİRLİKTE KURABİYE YAPTIK

Ege mutfak işlerini çok sever, hatta bayılır, kendisiyle kek, fırında biftek, kurabiye ve karnabahar yemekleri yapmışlığımız var:) Aşçı mı olacak ne?
Aslında evdeki tüm işlere müdahil olmak istiyor çocukların hepsi, sadece biraz sabrederek her işi birlikte yapmanın çok fayda getireceğine inanıyorum ben, evet ortalık batıyor ama bu işten alınan keyfi anlatmama gerek yok sanırım, masanın altında halı olmadığı için ben bu işleri çok rahat yaptırıyorum; ki zaten halı da olsa bir örtü serilebilir, çok eğlenceli oluyor gerçekten:)
Sulu malzemeleri Ege karıştırdı,
Yoğurma ve şekillendirme aşamasını ben yaptım ve en son süsleme aşamasında baş aşçımız yine devreye girdi:))) Sonra afiyetle mideye indirdik:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder