9 Aralık 2013 Pazartesi

EGE'NİN 2 YAŞ DOĞUM GÜNÜ:)



Merhabalar, ne uzun ara verdik değil mi? Yaklaşan açıköğretim sınavları ve Ege'nin yaklaşan doğum günüyle etekleri tutuşan ben bilgisayarın yüzünü bile açamadım, bir sürü aktivitemiz de birikti, 1 tane bile yayın yapamadık ama, telafi edeceğiz. Tombik adamım 2 yaşını da devirdi, bu sefer çok bir şey yapamadım. Zira uzun soluklu hastalık döneminden yeni çıkmamız, akabinde Ege'nin bozulan gece uykularıyla uğraşan ben yorgun bünyeyle ancak bu kadarına yetebildim. Beni en çok sevindiren de oğlumun pastasını telaşsız bir şekilde yetiştirebilmemdi. Arabalı pasta diye aradığımda buna benzer bir pasta görmüş ve kararımı vermiştim. Ege çok sevdi pastasını araba meraklısı:))
Yiyeceklere saplamak için böyle bir şey hazırladım, kesmekle uğraşacak kadar dinç olmadığım için, dantel bardak altlıkları ve yapışkanlı eva kullanarak pastaya uygun çubuklu kartlar hazırladım.
Bunlar da içecek kılıfı:))
Tavana asılmak için krapon kağıdından yaptığım ponponlar
Perdemize asmak için ufak bir kartondan yapılan 2 sayımız, hemen tülle kaplandı, üzerine birkaç kelebek kondu:))
Peçetelere tek tek sargı yapmak istemedim, böyle şirin bir kovada daha güzel durdular, desenler pötikareli:)
İçecekler de çok şeker oldu:))
Mamalarımıza gelirsek: Mercimek salatasıyla açılışı yapalım:)
Tavuklu kuskus salatası
Tahinli milföylü çıtırlar
Babaannenin elinden çıkan lahana sarmaları(kendisine teşekkürler)
Çikolatalaı kuru kek
Çikolata dolgulu kurabiyeler, tavuk  ve kaşarlı börek de vardı, fırından çıkarıp son anda sofraya getirdiğim için fotoğrafları yok. Gördüğünüz gibi menü çok çok fazla değil, ama herkes fazlasıyla doydu:))
Masa uzaktan böyle görünüyordu:)
Tüm gece yerinde duramayan Ege paşa:))))
Yiğenlerimle oynamaktan bir hal oldu, Ege mutluluktan dört köşe oldu:)))
Ertesi gün pasta yiyip 2 sayısıyla koşup duran Ege, seni çok sevdik be 2:))))















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder