21 Aralık 2013 Cumartesi

AKTİVİTE KARTONU

Epeydir yapmayı düşündüğüm, pek çok blogta, facebook'ta görmüş olduğunuz bildiğim bir çalışma, biz de kendimizce hazırladık. Öyle kartonu falan kaplamayla uğraşmadım, zaten en fazla 2 hafta sonra kullanılmaz hale geleceğinden boşa kaplamaya vakit ayırmak istemedim. Çok şeker bir aktivite kartonu oldu. Ege her yanı çevirdiğinde ayrı mutlu oldu.
Bu tarafta kapak çalışması var. Yıkanan ve ortadan kesilen kutular sıcak silikonla kartoncuğa yapıştırıldı:)
Ponponları atması için renk ruloları:))
Kapakların altına sebze ve meyveler gizlenmişti:)) Ege bunlara bayıldı.
Bir tarafta da simli evadan yapılmış hazır satılan bu hayvan figürleri vardı, Ege bunların isimlerini söyleyip durdu:))
En üst tarafta 4 delik deldim ve numaralandırdım, pinpon toplarına da numaraları yazdım, uygun topu uygun delikten atmaca oynadı Ege bey))
Ege aktivite kartonuyla oynarken. Kesinlikle tavsiye ediyorum, bir kare karton bulmanız yeterli olacak. , diğer malzemeler zaten her evde bolca bulunan şeylerden. Anne için hazırlaması da çok eğlenceli, kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder