25 Eylül 2013 Çarşamba

KEŞİF: HAZİNE SANDIĞI (SENSORY TUB)

Ve sensory tub yine, hehe çok eğlenceli bayılıyorum ben. Ege'ye bir hazine sandığı aldım pirinçleri içine koydum, Meraklı Minik'in bahçe sayısının kartlarından 3 tanesini içine koydum, her biri 3 adet meyveydi, bütün meyve, yere de bu meyvelerin yarısını koydum ve Ege'den tamamlamasını istedim. Sonuç: Pirinçlerle oynayan oğlum kartları bulur bulmaz bir kenara savurdu ve deli gibi pirinçlerle oynamaya devam etti:)) Aktivite nihayete eremese de hiç sorun edilmedi, halı ve parkeler yeterince pirinç haline gelince Ege'ye "Biraz Düldül'le oyna "dendi.(Oyuncak atına bayılıyor)
Bu seferkini şarjlı süpürge kurtarmadı, makineyi çalıştırdım bir güzel temizledik odamızı. Yine de değer sonucunda yorulmak olsa da:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder