17 Eylül 2013 Salı

İYİ CÜCELER'E ZİYARET VE KİTAP OKUMA

Uzun zamandır takipteyim, ilgiyle izliyorum ve de fena halde gitmek istiyorum bugüne kısmetmiş gitmek, Çünkü her salı okuma saati yapıyorlar ücretsiz tabii, ayrıca pazar günü de yapıyorlar. Ben ve Ege'ye en uygunu salı günü, dolayısıyla yol tarifini elimize alıp düşüyoruz Ege'yle yollara. Caddebostan Kültür Merkezi'ne çok yakınlar. Ortam çok şeker, tam çocuklara yönelik. Ege'yle okuma saati gelene kadar  2-3 kitap okuduk, sonra okuma saati başladı. Ayça Hanım(bizi karşılayan hanımefendi) Ege'ye kitap okumaya başladı. Aslında çekingen olan oğlum Ayça Hanım'ı çok sevdi, ses tonlamalarına güldü, kitaba ilgi gösterdi, birlikte resimlere baktılar.
Sonra okumaya Eda  adında bir arkadaşımız da dahil oldu Güzel zaman geçiren oğlum yarım saat sonra gitmek istedi, erken ayrılsak da sık geleceğimiz güzel bir yer. Ayça Hanım oldukça ilgili, güler yüzlü ve çocuklarla iyi iletişim kuran biri. Üstelik çocuklar için oyuncaklar da var. Çocuklara uygun atölyeler ve ebeveynlere yönelik konferanslar da düzenleniyor, üstelik katılımların ücreti de çok uygun. Uygun bir zamanda gidin derim. CKM'nin bir alt sokağı, sağda Mado var biraz ilerliyorsunuz Selen Apartmanı'nda hizmet veriyorlar.
Bu arada şekiller yapbozunu görünce çok oynadık haftanın temasıyla da uyumlu:)))



2 yorum:

  1. İyi Cüceler'in devleri olarak çok teşekkür ederiz! Her zaman bekleriz:).

    YanıtlaSil
  2. Ben de ne zamandır gitmek istiyorum bizim bıdıkla..iyi yapmışsınız

    YanıtlaSil