6 Aralık 2015 Pazar

HALDUN TANER SAHNESİ ÜZGÜN AĞAÇLAR ÜLKESİ


           Yayına ara verdiğimiz sıralarda o kadar çok gittik ki tiyatroya, tabii yazamadım hiçbirinin postunu. Hep özel tiyatro tercih etmiştik bu zamana kadar, Şehir Tiyatrolarına bilet bulmak zor düşüncesiyle. Yeni sezondan itibaren bu şehir tiyatrolarında gittiğimiz 3. oyun, tabii inanılmaz bir pişmanlık var bende ,bu zamana kadar neden Şehir Tiyatrolarına gitme fırsatı bulamadık diye. Gelelim oyuna; 5 yaş üzeri, 1 saat süren tek perde bir oyun. Kostümler şahane, tam bir renk cümbüşü turuncu, pembe ,mor saçlardan,kıyafetlerden insan gözünü alamıyor. İzleyiciler o kadar güzel dahil edildi ki oyuna Ege bir yana ben bile son derece keyif alarak izledim, hatta çok güldüm.
           Oyunda; ülkesindeki ağaçların kocaman meyveler vermesi için doğanın dengesini bozulmasına ve ağaçların zarar görmesine aldırmayan, büyücüye ağaçlar için iksir hazırlatmasını emreden bir kral, onun obur eşi, doğaya hayran kızı ve ölmek istemeyen küçük bir fidan, kuru bir ağaç ve yaşlı bir kütük var. Olaylar bunun üzerine gelişiyor.
Oyunculuk ise tam bir şölen havasındaydı, özellikle kral rolündeki Can Alibeyoğlu'nun oyunculuğu gerçekten alkışlanacak türdendi. Sadece çocuklara değil, yetişkinlere de çok güzel mesajlar içeren bu güzel oyunu gidin izleyin derim.
İyi haftalar diliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder