7 Aralık 2014 Pazar

3. YAŞ GÜNÜMÜZ

3  olduk, kocaman ağabey olduk, halbuki daha dün gibiydi sanki hastaneden dönüşümüz ne çabuk geçti zaman oğlum ne zaman büyüdü? Balkabağımla geçirdiğimiz her gün, her an çok özel, büyüdüğüne şahit olmak da ayrı bir güzel. Bu güzel 3.  yaş gününde ona çok güzel, sağlıklı, mutlu upuzun bir ömür diliyorum. kendi hikayesinde anne olarak beni seçtiği için de çok teşekkür ediyorum. Allahım güzel yavrularımızı bize bağışlasın, çocuk sahibi olmak zor olduğu kadar çok da güzel. Allahım isteyenlere de versin inşallah.
Bu doğum gününün sade olmasını istedim hep, yemek kartlarımız dışında ekstra hiçbir şeyle uğraşmadım. Kamyon çıktısı aldım ve kesip kürdanlara yapıştırdım.

Ne poster, ne çerçeve bir şey yapmadım zaman kaybı olduğunu düşünüyorum artık, ileride arkadaşlarını çağıracağımız bir parti için daha uygun olduğunu düşünüyorum. Aile içinde daha sade bir tören tercihimiz.

Pastamız da öyle şeker hamurlu değil, ailecek pek sevemedik şeker hamurunu, sıyırıp sıyırıp altını yiyiyoruz, ee ne gerek var o kadar uğraşa
 Babam sağolsun bizden gizli sipariş vermiş pastayı, şahane bir çikolatalı pasta, üzerine minik bir kamyon kondurdum, albeni çikolatasını da bıçakla kesip kaya figürü oluşturdum, gayet de şahane oldu.


Bir de sarı balon sipariş ettik

 Masa  genel olarak böyle görünüyordu, aslında az çeşit vardı ama her şey de çok beğenildi.
Menüye şöyle göz atalım:

El açması patatesli börek
El açması  kıymalı börek
Erişte salatası
Tavuk salatası
Kabak havuç salatası
Kırmızı biber sarması
Yaprak sarması
Brokoli salatası
Kremalı fırın tavuk
Bonibonlu kurabiye
Tırtıl  kurabiye








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder