15 Ocak 2014 Çarşamba

KAĞIT HAVLU RULOSUNDAN YARIŞ ARABASINA:)

Merhabalar, bu şirin yarış arabaları kağıt havlu rulosundan yapıldı, kağıt havlu rulolarını ikiye bölerek tuvalet kağıdı rulosu büyüklüğünde iki rulo elde ettim. Renkli A4 kağıtlarıyla kapladım, üste minik delik açtım, tekerlekleri de maşa raptiyeyle sabitledim, çok şirin oldular.
Ve hepsinin üstüne de numara iliştirdim, Ege bu haline daha bir bayıldı, rakamları çok seviyor da kendisi:))
Arabaları yapalı 1 hafta oldu, Ege yırtmadan hala oynuyor, pek bir sevindi ne de olsa araba:))))) 



1 yorum:

  1. slm canım harika bir aktivite olmuş ellerinize saglık montessori ile çocuk egitimi adında grup kurduk bu güzel etkinlikleri paylaşmak istersen bekleriz link https://www.facebook.com/groups/324376934369566/?fref=ts sevgilerimle

    YanıtlaSil