14 Temmuz 2013 Pazar

LULU EĞİTİCİ KİTAP SETİ



Bugün Lulu Eğitici Set'ten bahsetmek istiyorum. Bu seti Ege'ye yaklaşık bir ay önce aldık ve iyi ki aldığım dediğim bir set. Ege çok seviyor Lulu'yu . "Luluuuuu" deyince anlıyoruz kitabını okumak istediğini, özellikle ana kitabı ve öğle yemeği kitabını çok seviyor, her gün okuyoruz. Set çocuklara yaşam becerisi sağlamak için tasarlanmış. Yemek kitabıyla yeme alışkanlığı, tuvalet kitabıyla da tuvalet eğitimi amaçlanmış. İngiltere'de uzun zamandır bulunan bu set kısa süre önce Mikado Yayınları tarafından Türkiye'ye getirilmiş. Biz de hemen edindik tabii.Şimdi seti şöyle bir inceleyelim.
Çekmek için bir fermuar, ince kaslar çok önemli
Bağlamak ve çözmek için önlük bağcığı

Bağlamak için ayakkabı bağcığı , ben çözmede kullanıyorum şimdilik.
Lulu ballı yoğurt yiyiyor, bal efekti için yapışkan kullanılmış.
Soymak için bir muz
Yemek için ipten makarna
Çekilen bir tuvalet kağıdı, Lulu'ya yardım edelim:))
Set çok başarılı, çok eğlenceli, hepsini paylaşmadım, kesinlikle dolu dolu. Set halinde 100 TL'ye satılıyor, Mikado Yayınları'ndan temin edebilirsiniz.







2 yorum:

  1. Merhaba, Ege'nin büyümesini ve sizin bilgilendirici yazılarınızı keyifle okuyoruz. Sizin yazınız sonrası tuvalet eğitimi kitabını almak istedik ancak hiçbir yerde bulamadık. Sizdeki kitabı satmayı düşünür müsünüz ? Cevabı erguzel2000@yahoo.com adresine gönderebilirseniz sevinirim
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Türker Bey öncelikle yorumunuz için teşekkürler, yalnız Ege bu kitabını çok seviyor ve şu sıralar da tuvalet eğitimi alıyor, bunda kullanıyorum, bu seti biz adım adım.com dan almıştık, adım adım dergilerine de üyeyiz, oradan sat halinde aldık, normalde piyasada satılmıyor diye biliyorum, ama size daha güzel bir önerim olacak, "kızımın tuvalet kitabı" diye satılan pembe renkli kolzet kapağına benzeyen bir kitap var, oğluma da erkekler için olanını aldım ve çok memnunuz, piyasada kolaylıkla bulabilirsiniz, saygılar

    YanıtlaSil